tirsdag 12. juni 2012

Kostyme i posten

I dag etter skolen dro jeg for å hente kostymene jeg og Tina skal ha på Desucon! Jeg fikk et lite sammenbrudd da jeg skulle kjøpe kostyme så jeg kjøpte bare noe enkelt i stedet for det kostymet jeg egentlig skulle ha, haha. Men jeg er fornøyd for det, fordi kostymene er seriøst det søteste jeg har sett. GTheubfivfrh9u.



Denne fikk jeg da på "postkontoret" og døde fordi det stod på japansk. Japan in my heart hehehe.






Og da jeg åpnet pakken ble jeg da veldig rørt for inni lå det en liten gave... Japansk tyggegummi! Haha, veldig hyggelig av dem.

Bare to uker til nå! Gleder meg myemye, og før stresset jeg bare med kostyme og sånt men nå trenger jeg bare å bruke tiden min på å glede meg. Jeg trenger selvfølgelig flere ting til kostymet men det er bare småting... Så får vel "nyte" de siste skoledagene før ferien.

4 kommentarer:

Leave a message! Or just... don't.