tirsdag 5. juni 2012

Konfirmasjooonn

Hei! Denne helgen hadde jeg konfirmasjon og fikk masse gaver og hadde det masse bra haha. Har kristen konfirmasjon så måtte gå med stygg, hvit engledrakt når jeg var i kirken. MEN det var kjempegøy og "tilskuerne" sier at jeg vinket og smilte som om jeg skulle gått på den røde løperen. Haha, jeg husker ingenting...

MEN hallo fikk tur til London!!! Jeg dør av lykke. Og en Darren Criss pute. Og en 'almost famous' singlet haha. Disse menneskene kjenner meg alt for godt.

Virkelig den beste dagen på lenge! Bilder fra Frida.

Haha, har nok lagt ut dette bildet over alt men det er det eneste bildet jeg har av oss


Seriøst beste jentene. Fjortis jeg vet


Hadde øst-Telemarks bunad 


Slækkærn på sofaen

Nydelige Sallybally er så fotogen at hver gang et kamera peker mot henne så står hun musestille haha.





3 kommentarer:

  1. aww så fin hund! Håper du hadde en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Naiiss! Meeen du har jo ikke fått gavene fra meg og Tina enda daaa!

    SvarSlett
    Svar
    1. Neeeii, dere kjenner meg og så gleder meg syktmongofjeiorgfioefhnio <3<3<3

      Slett

Leave a message! Or just... don't.